Thursday, August 13, 2009

ခ်စ္သူသိေစရန္


ေကာင္မေလးရဲအလွကုိခင္ဗ်ားတုိ. မေတြးဘူးေသးလုိ.ေျပာရင္ယုံခ်င္မွယုံမယ္ဗ် ဒါေပမဲ.မယုံဘူးဆုိရင္လဲ က်ံဳရင္
ဓာတ္ပုံျပပါမယ္ သူကုိကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သေလာက္ သူမကကြ်န္ေတာ္ကုိ မခ်စ္ဘူးလုိအတန္တန္ေျပာေနပါတယ္
ဒါေတြကုိ ကြ်န္ေတာ္ လက္ခံပါတယ္ ေကာင္းမေလးလက္္္္ခံနုိင္တဲ.အခ်ိန္ထိေစာင္.ေနပါမယ္ ဒါမွသူကကြ်န္ေတာ္
ကုိ သနားလားျပီးခ်စ္နုိင္လိက္မယ္လုိ ထင္မိပါတယ္ဗ်ာ ကြန္ေတာ္ရဲ.ေကာင္မေလးက သာေကတမွာေနပါတယ္
နာမည္ကုိလဲ လမ္းက်ံဳမွ႔ဲပဲ ေျပာျပေတာ.မယ္ေနာ္ ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားခင္ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္နဲ.ေကာင္မေလးရဲ ေတြခဲ.
ရပုံေလးကုိ အစအဆုံး အကုန္အစင္ ျဖစ္ေၾကာင္းကုိေျပျပပါမယ္ ေနာ္ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းတုိ.ေရ အဲ.ဒီေနက မွတ္မိေသး
တယ္ ေကာင္မေလးနဲအတူး သူအကုိၾကီး သင္းတန္းတခုမွာ မထင္မွတ္ပဲ ေတြ.လုိက္ရတယ္ သူရဲ.ဆံပင္ပုံဆံကလဲ
ထူးျခားေနေတာ. အာရံုျပဳမိလုိက္တယ္ ကြ်န္ေတာ္တုိ. သူငယ္တစုေလ အဲဒီအထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္က အဆုိးဆုံပဲ
မ်က္စိက်ြတ္ၾကမတက္ ၾကည္မိေနတယ္ဗ်ာ

0 comments:

Post a Comment