Monday, August 17, 2009

ခ်စ္သူသိေစရန္

ကြ်န္ေတာ္က အရန္းစိတ္၀င္းစားတာကုိဗ် ေကာင္မေလးကေတာကြ်န္ေတာ္႕ကုိ ရွိတယ္ဆုိတာ မသိေလာက္ြဘူး
ဒါကအစရွိေသးတာကုိဗ် ကြ်န္ုေတာ္က်ိဳးစားရင္လာမယ္ဆုိတာကို ယုံၾကည္တယ္ေလ ဒါေၾကာင္.ကြ်န္ေတာ္သင္
တန္းကုိ ကြ်န္ေတာ္မျပတ္တက္ခဲ.ပါတယ္ ဒီးလုိနဲ. ေကာင္မေလးနဲ.ကြ်န္ေတာ္ သိကြ်မ္းစျပဳလာတယ္ေပါ.ဗ်ာ
တေနမွာ ကြ်န္ေတာ္ ေကာင္မေလးနဲ.သူအကုိ ျဖစ္သူကုိ. ေခၚသြားခဲ.ပါတယ္ ကံအားေလွ်ာ္စြာပဲ ေကာင္မေလးရယ္
သူအကုိရယ္ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ အတူတကြ ဆုိင္အတြင္းသုိ.၀င္ခဲ.တယ္

0 comments:

Post a Comment