Monday, March 29, 2010

once in a while

ေလာကႀကီးက အရမ္း ဆူညံလြန္းတယ္
ကြ်န္ေတာ့ အသံကခပ္တိုးတိုးနဲ့ ေျပာခ်င္တာေတြအားလံုး
ဘယ္သူမွ မႀကားက်ဘူး ၊
ေလာကၾကီးနဲ ့ အျပိဳင္ ကြ်န္ေတာ္လဲ လိုက္ မေအာ္နိဳင္ဘူး
ေက်းဇူးျပဳျပီး တိုးတိုးေလး ခဏ နားစဥ္ ၾကည့္ပါ
တခါတေလေတာ့ ဗ်ာ ေလာကၾကီးက အထီးက်န္ဆန္လြန္းတယ္ ။

အိမ္ေခါင္မိုးေပၚတက္ၾကည့္ ႀကည့္တယ္
ကြ်န္ေတာ္ ကအျမင့္ကို သိပ္ေႀကာက္တယ္
ခုန္ခ်ဖို ့ မေျပာနဲ ့ ျပဳတ္က်မွာကိုေတာင္ ေႀကာက္တယ္
ႀကယ္ေတြက ကြ်န္ေတာ့ကို ေလွာင္ေျပာင္ႀကတယ္
လမင္းႀကီးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ျပံဳးျပတယ္
ႀကယ္ေတြအတြက္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ဟစ္ဆိုျပလိုက္ျပီး
အားရပါးရ လမင္း ႀကီးကို ျပန္ျပံဳးျပလိုက္တယ္
တခါတေလေတာ့ ဗ်ာ ေကာင္းကင္ႀကီးက အထီးက်န္ ဆန္လြန္းတယ္ ။

အျမဲတမ္းစီးဆင္းေနတဲ့ ျမစ္တစ္ခုကို သြားႀကည့္ႀကည့္တယ္
ကြ်န္ေတာ္ ေရနစ္မွာ အရမ္းေႀကာက္တယ္
လိွဳင္းေတြက တေ၀ါေ၀ါနဲ့ ေရေတြက နိမ့္လိုက္ ျမင့္လိုက္
ဘ၀ကေတာ့ ဒီလိုပဲ အဲဒီျမစ္ႀကီးကိုပဲ တခ်ိန္လံုး ျဖတ္ေနရတယ္
အသက္ကယ္ ေဘာတစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ ၀ယ္ျပီး ေဆာင္ထားတယ္
တခါတေလေတာ့ ဗ်ာ ဒီျမစ္ႀကီးက အထီးက်န္ ဆန္လြန္းတယ္ ။

ႀကိဳးႀကိဳးစားစား ကြ်န္ေတာ္ တြက္ခ်က္ ေလ့လာပါတယ္ ၊
သတိထားျပီးေတာ့ အျမဲတမ္း အေရာင္းအ၀ယ္ လုပ္ပါတယ္
ဒါေပမဲ့ မသိကိန္းေတြက အရမ္းမ်ားလြန္းေနတယ္
ဘယ္လိုေရာင္းေရာင္း ဘယ္လို၀ယ္၀ယ္ ကြ်န္ေတာ္ရွံဳးပါတယ္
တခါတေလေတာ့ ဗ်ာ ဒီလိုေစ်းသည္ဘ၀ႀကီး အထီးက်န္ ဆန္လြန္းတယ္ ။

ဆရာေတာ္ဘုရားက ေဟာထားတယ္တဲ့
ေနတတ္ရင္ ေက်နပ္စရာပါဆို သလားဘဲ ကြ်န္ေတာ္ႀကားဖူးခဲ့တယ္
ကြ်န္ေတာ္ ေနလဲ ေနတတ္ပါတယ္ ေက်လဲ ေက်နပ္ပါတယ္ ၊
ဒါေပမဲ့ဗ်ာ
တခါတေလေတာ့ေလ ကြ်န္ေတာ့ဘ၀ႀကီး အထီးက်န္ ဆန္လြန္းတယ္ ။ ။

0 comments:

Post a Comment