Monday, February 8, 2010

ခ်စ္သူသိေစရန္

ေကာင္းမေလးက ကြ်န္ေတာ္ကုိဘာၾကိဳတ္လဲေမးတယ ္ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳတ္တာေျပာရရင ္ဘယ္ျဖစ္မလဲ ဲသူအကုိပါတယ္္ေလ ကြ်န္ေတာ္ကသူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေမာင္ႏွစ္မတေတြအရင္မွာပါ ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳတ္တာ
ကအေအးပါ ေကာင္မေလးလဲေပ်ာ္သြားပုံရတယ္ အကုိျဖစ္သူကုိေျပာတယ္ မီးမီးလဲအေအးေသာက္မယ္
အကုိျဖစ္သူကေတာ႔ေကာ္ဖီၾကိဳတ္တယ္ဗ် သိတယ္မဟုတ္လား ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က ေတာသားေတြေလဘယ္
လုိလုပ္ေကာ္ဖီၾကိဳတ္မွာလဲ။ခုေတာ႔အလာဘသလာဘေျပာရင္နဲ႔ ဲေတာ္ေတာ္ေလးရင္နီးၾကြမ္း၀င္ခဲ.တယ္ ္ေကာင္းမေလးကလဲ ဲေတာ္ေတာ္လွတယ္ဗ် ခင္ဗ်ားတုိ႔ကုိ ုိကြ်န္ေတာ္ျပခ်င္လုိက္တာသိလား။ ကြ်န္ေတာ္အဲဒီးေနကတေန႔လုံး အိမ္မေပ်ာ္ဘူး ရင္ခုန္သံေတြက ထိန္းခ်ဳပ္လုိ႔မရဘူး.။ တကယ္ေျပာတာ အဲ႔ဒီေနကဆုိေလဘယ္လုိျဖစ္ေနလဲဆုိ တာေျပာျပလုိ႔မရဘူး။ လူဘ၀ထဲးမွာေနတာၾကာ ေနျပ ီဒီလုိမ်ိဳးေန တရက္မွကုိ မေနခဲ႔ရေသးဘူး သူနဲ႔ေတြေတာ႔မွ ရင္ခုန္သံအသစ ္အသက္ရွဴအသစ္ေတြနဲ႔ ဘ၀ကုိ ုိုိစတင္ခ်င္စိတ္ေတြေပၚ ေပါက္ခဲ႔တယ ္အဲ႔ဒါအခ်စ္ရဲ႔အစြမ္းေတြျဖစ္မယ္ထင္တယ္ေနာ္

0 comments:

Post a Comment