Thursday, September 30, 2010

တသက္လုံး မင္းကို ခ်စ္လို႔သြားမွာပါပဲေလ

အခန္း (၁)


သူမကုို စေတြ႔ေသာ ေန႔က မိုးမရြာပါ …… ေနမပူပါ ….. ေလမတိုက္ပါ…….
ပုံမွန္အတိုင္း စီးဆင္းေနေသာ ….. ပုံမွန္ေန႔ကေလး တစ္ေန႔သာ ၿဖစ္ပါသည္။
ထိုေန႔က VG ၏ Drama Show ရွိေသာ ေန႔ကေလး ၿဖစ္ပါသည္။ အရာရာတိုင္းသည္
ပုံမွန္အတိုင္းပင္ ၿဖစ္ပြားေနပါသည္။ မနက္လင္းလင္းခ်င္း ညီေတာ္ေမာင္လုပ္သူ
ေကာင္းထက္က Drama Show တြင္ မင္းသား လုပ္ရမွာ ၿဖစ္ေသာေၾကာင္႔
အ၀တ္အစားမ်ားကို ၿပင္ဆင္ေပးရင္ အေဆာင္ေပၚသုိ႔ အန္တီက ေကာင္မေလး
ႏွစ္ေယာက္ကို ေခၚလာသည္။ ထိုေကာင္မေလး ႏွစ္ေယာက္အနက္ တစ္ေယာက္က
အန္တီအဖြားေလး တူမၿဖစ္ၿပီး က်န္တစ္ေယာက္ကို အၾကည္႔………………………
.ကၽြန္ေတာ္႔ရင္တို႔ တဆတ္ဆတ္တုန္သြား…..
ေကာင္းကင္က ၾကယ္စင္ေတြ တၿဖဳတ္ၿဖဳတ္ေၾကြဆင္း………
အားလုံးေသာ အလွတရားတို႔ ဒူးေထာက္လဲက်…….
ေအးၿမတဲ႔ ေလေၿပတစင္းနဲ႔ အတူ……
ကၽြန္ေတာ္႔ႏွလုံးသားက နာမည္တစင္းကို ေမြးဖြားေပးခဲ႔ပါသည္…။
“ လမင္းေလး” …….. ဟုတ္တယ္…
“ လမင္းေလး” ….ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀ရဲ႔ လမင္းေလးပဲ………
လမင္းေလးဟု ကၽြန္ေတာ္ Nick Name ေပးခဲ႔ေသာ ထိုေကာင္မေလးကို
ခဏတၿဖဳတ္အတြင္းမွာ စြဲလမ္းသြားခဲ႔ေသာ ကိုယ္႔ကိုကိုယ္လည္း အၿပစ္တင္မိသည္။
တကၠသိုလ္ တက္သည္႔ ေလးႏွစ္တာ ကာလအတြင္း ဘယ္သူ႔ကိုမွ မခ်စ္မိေအာင္
ထိန္းနိဳင္ခဲ႔ေသာ……. မိန္းမဆို ဘာညာ အာပလာဆိုၿပီး မိန္းမမုန္း၀ါဒကို
လက္ကိုင္ထားခဲ႔ေသာ …… ဘ၀ တက္လမ္းမွာ အခ်စ္ဆိုတာ အဆိပ္ပဲလို႔ Formula
ထုတ္ခဲ႔ေသာ …..ကၽြန္ေတာ္…. အခု …. ေသးေသးငယ္ငယ္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရဲ႔
မ်က္၀န္းထဲမွာ ဒူးေထာက္လဲက်ခဲ႔ရသည္။
ကၽြန္ေတာ္႔မာနေတြ ခ၀ါခ်ခဲ႔ရသည္……
ထို႔ေန႔က လမင္းေလးကို ထပ္ေတြ႔ခ်င္ေနေသးေသာ္လည္း…… ညီေတာ္ေမာင္ေရွ႔
ဟန္ေဆာင္ကာ Drama Show သုိ႔ သြားခဲ႔သည္။ Drama Show တြင္လည္း……
အစီအစဥ္ေတြက တစ္ခုၿပီးတစ္ခုၿပီးသြားသည္..။
ဘာကိုမွ စိတ္မ၀င္စား….. အရာအားလုံးကို ေမ႔ေလ်ာ႔…..
မ်က္၀န္းထဲတြင္ ဆံပင္အရွည္ကေလးနဲ႔ လမင္းေလးသာ စိုးမိုးေနမိသည္။
ဒီေကာင္မေလး နာမည္က ဘယ္သူလဲ……….
ဘယ္ကလဲ……. ဘယ္ေမဂ်ာကလဲ……..
သူ႔မွာရည္းစားရွိေနၿပီလား…..
မသိစိတ္ထဲမွာ ေပၚလာေသာ လားေပါင္းမ်ားစြားေသာ ေမးခြန္းေတြကို တရစပ္ စဥ္းစားရင္း ေခါင္းရမ္းလိုက္မိသည္…။
ခဏတာအတြင္းမွာ ငါ႔စိတ္ကို စိုးမိုးထားတဲ႔ ေကာင္မေလးရယ္
ငါ႔စိတ္ေတြကို လြတ္ေၿမာက္ခြင္႔ ေပးပါေတာ႔……..
အၿပင္ဘက္မွာေတာ႔….Drama Show က သီခ်င္းသံစဥ္ေတြက လြင္႔ပ်ံစဲ…..။










အခန္း(၂)

“ ငါ႔ ရည္းစားသူမ်ားနဲ႔ ညားၿပီးကြယ္”
အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ေရခ်ဳိးဖို႔ အေဆာင္ေပၚမွ ဆင္းအလာ……
ညီတစ္ေယာက္လို ခ်စ္ရတဲ႔ က်န္းမာေရး ပထမႏွစ္ေက်ာင္းသား ဗိုလ္ဟိန္းရဲ႔
အသံကို ၾကားရေတာ႔ ဘာသိဘာသာ ၿပဳံးမိသည္။ ဘာရယ္မဟုတ္ ဒီေကာင္ကလည္း
ကၽြန္ေတာ္႔လိုပဲ တခါတခါ ေဖာက္ခ်ည္ေလးေတြ ပါတတ္သည္။ ေၾသာ္…. ဘာလိုလိုနဲ႔…
ေက်ာင္းၿပီးတာေတာင္ တစ္ႏွစ္ၿပည္႔ေတာ႔မည္….
ကိုယ္႔အေတြးနဲ႔ကိုယ္ အေပၚထပ္မွ ဆင္းလာေသာ ကၽြန္ေတာ္….ေရခ်ဳိးရာ ေနရာနားမွာ
နဳတ္ခမ္းစူေအာင္႔၍ ေဒါသထြက္ေနေသာ လမင္းေလးကို ၿမင္ေသာအခါ….. အံံ႔ၾသသြားသည္။
“ ဘာေတြ ဒီေလာက္ေတာင္ ေဒါသ ထြက္ေနရတာလဲ”
“ နဳတ္ခမ္းစူမထားပါနဲ႔ လမင္းေလးရယ္”
ဒါေတြက စိတ္ထဲမွာ ေၿပာၿဖစ္ေသာ စကားေတြပါ…… ေနာက္သိရသည္မွာ သူတို႔က
မ်က္ႏွာသစ္ဖို႔ ဆင္းအလာ ဗုိလ္ဟိန္းက တံခါးပိတ္၍ ေရခ်ဳိးတာနဲ႔ ဆုံ၍
ေဒါသထြက္ေနၿခင္းၿဖစ္သည္..။
ေအာ္….. ကေလးမရယ္…. ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ ဒီေလာက္ေတာင္ ေဒါသထြက္ရသလား…..
လမင္းေလး စိတ္ဆိုးေနတာၿမင္ရင္ ကၽြန္ေတာ္မေနတတ္….ဒါေၾကာင္႔
“ ဗုိလ္ဟိန္းေရ.. ငါ႔ညီ ၿမန္ၿမန္ခ်ဳိးကြာ… ဒီမွာ မင္းအမေတြက စိတ္ေတာ္ညိဳေနၿပီ”
“ ဟုတ္က႔ဲအကို..”
ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ ေရခ်ဳိးမွာကို မခ်ဳိးဘဲ….. လမင္းေလးတို႔ မ်က္ႏွာသစ္
ကိုယ္လက္သန္႔စင္ၿပီးသည္အထိ ေစာင္႔ေနမိသည္..။ ေအာ္….တယ္ခက္လွတဲ႔
ငါဘာလားေနာ္….
ဟိုက ကိုယ္႔ကို ဂရုေတာင္မစိုက္…. ကို္ယ္က သူ႔အတြက္ဆိုရင္…ဘ၀ဆိုတာကို
အရည္ေဖ်ာ္….ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ေတြကို မီးရွဳိ႔ဖို႔ ထင္းေတာင္စုထားမိေနသည္..
ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ လမင္းေလးရယ္…..
မင္းဟာ ငါ႔ဘ၀ရဲ႔ ထာ၀ရ လမင္းေလးပါပဲ…..
ေမွာင္မိုက္ေနတဲ႔ ငါ႔ဘ၀ရဲ႔ အရွင္သခင္….
ေမာဟေတြ ဖုန္းလြမ္းေနတဲ႔ အေမွာင္ထုထဲက ငါ႔အတြက္ အလင္းတန္း….
ငါ႔ဘ၀ ေကာင္းကင္ကို ခ်ယ္လွယ္တဲ႔ ကာရန္မဲ႔ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္……
ငါ႔ ဘ၀ပင္လယ္ၿပင္ရဲ႔ ေကာင္းကင္တစ္ခုပါ….
အင္း…. ငါ႔အတြက္ကေတာ႔
မင္းဘ၀ ေကာင္းကင္မ်က္ႏွာၿပင္မွာ လက္တဆုပ္စာေတာင္ ေနရာမရတဲ႔
တိမ္ညိဳတအုပ္မ်ားလား…………
ကိုယ္သိပ္သိခ်င္တာပဲ………. လမင္းေလးရယ္………













အခန္း(၃)

ေနာက္ပိုင္းရက္မ်ားတြင္ သိရသည္မွာ လမင္းေလး၏ နာမည္ရင္းမွာ ဇင္မ်ဳိးသိမ္႔
ၿဖစ္၍ ပထမႏွစ္ ပထ၀ီမွ ၿဖစ္ကာ မေကြးၿမိဳ႔နယ္ မိေက်ာင္းရဲမွ
လာေရာက္ၿခင္းၿဖစ္သည္..။ ရန္ကုန္မွာ ပိုေကာင္းေသာ အလုပ္တစ္ခုလုပ္ရန္အတြက္
Save the Children မွ ထြက္စာတင္ထားေသာကၽြန္ေတာ္………
အေနနီးလွ်င္ မၿဖစ္သင္႔တာေတြ ၿဖစ္မသြားရဖို႔အတြက္….ႏွလုံးသားကို
အန္တု….အခ်စ္ဆိုတာကို ဥေပကၡာၿပဳ၍ ကၽြန္ေတာ္ လမင္းေလးကို ေရွာင္ေနမိသည္။
ရုံးကိုသြားတုိင္းလည္း လမင္းေလးက စိတ္ထဲမွာ ပါလာသည္။
ရုံးက ကားၾကီး စက္နဳိးမရေတာ႔လည္း လမင္းေလးကို သတိရသည္။
စာရင္းေတြ စစ္ေနရင္လည္း လမင္းေလးကို တမ္းတသည္။
ဘယ္တုန္းကမွ စိတ္ညစ္မခံဘူးေသာ ကၽြန္ေတာ္…… လမင္းေလးနဲ႔က်မွ စိတ္ေတြ ေလေနမိသည္။
ကိုယ္မင္းကို မခ်စ္ရဘူး လို႔ စိတ္ထဲမွာ ခဏခဏ သတိေပးေနေပမယ္႔..
ကိုယ္မင္းကို ခ်စ္တယ္ ခ်စ္တယ္ လို႔ပဲ ရင္ထဲမွာ ပဲ႔တင္ထပ္ေနမိသည္။
သိပ္ခက္တာပဲ လမင္းေလးရယ္..။
မဆိုင္မွန္းသိ လြမ္းသနစ္ကၽြံ
လြန္ေလၿပီးေသာ ေၿဖခက္ ေ၀းခက္
ေၿပးထြက္မရ သမုဒယတိုး
ကိုယ္႔အဆိုးပါ ၿမတ္နဳိးၿခင္း၏
အၿပစ္ရွိက ခံပါရေစ။

စိတ္မွာ စြဲလမ္းဖူးခဲ႔တဲ႔ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္က ရင္ထဲမွာ လာၿငိသည္။
ေအာ္….သိပ္ခက္ပါလား…… လမင္းေလးရယ္………
“ ကိုထြန္းေမာင္ … မသိမ္႔ဗိုက္ေအာင္႔လို႔ ေဆးခန္းလိုက္ပို႔ေပးပါအုံး…..”
ကိုယ္႔အေတြးနဲ႔ကိုယ္ အေတြးနယ္ခ်ဲ႔ေနမိေနတုန္း ၿဖဳန္းခနဲ႔ဆို ခ်ဳိခ်ဳိ႔ အသံကို
ၾကားရေတာ႔…….လန္႔သြားမိသည္…..ေနာက္ လမင္းေလး နာမည္ကို ၾကားရ၍ ရင္ထဲမွာ ပ်ာယာခတ္သြားသည္။
ဟာ... ဒီေကာင္မေလး ဘာၿဖစ္တာပါလိမ္႔....... အေၿဖမေပးပဲ လမင္းေလးကို
သြားၾကည္႔ေတာ႔ လမင္းေလးရဲ႔ မ်က္၀န္းမွာ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔........လမင္းေလးရဲ႔
ပါးၿပင္မွာ မ်က္ရည္ေတြကို ၿမင္တာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ပ်ာေတာက္သြားခဲ႔သည္။
“ ေဟ႔ေကာင္….. မင္းမငုိနဲ႔ေလကြာ……. မင္းငိုေနလို႔ေရာ…. ေရာဂါက သက္သာမွာလား….”
စိတ္ထဲက စကားေတြက အလိုလိုထြက္သြားမိသည္…. သူ႔ကို ၾကည္႔ရင္း ရင္ထဲမွာ အေတာ္ထိခိုက္သြားမိသည္..။
မငိုပါနဲ႔ လမင္းေလးရယ္….. မင္းရဲ႔မ်က္ရည္ေတြဟာ ငါ႔ႏွလုံးသားေပၚ တစက္ခ်င္း
လာခ်တဲ႔ သံရည္ပူေတြလိုပါပဲ…………..။ ေလာကၾကီးမွာ ငါ
မၿမင္ခ်င္ဆုံးအရာတစ္ခုဟာ……မင္းပါးၿပင္ေပၚက
မ်က္ရည္စက္ေတြပါပဲ………….လမင္းေလးရယ္……မငိုပါနဲ႔ကြာ………..
ေဆးခန္းပို႔ရန္အတြက္ ဆိုင္ကယ္ကို ေနမ်ဳိးေအာင္ဆီမွ ငွားထားသည္။
ဆိုင္ကယ္ကို ကမန္းကတမ္းထုတ္ကာ ….. လမင္းေလးႏွင္႔ ခ်ဳိခ်ဳိကို တင္ကာ
ေဒါက္တာ ထြန္းေအာင္ၾကည္ေဆးခန္းသို႔ ေမာင္းထြက္လာမိသည္။
ဆိုင္ကယ္ေနာက္မွာ လမင္းေလးကို တင္လို႔ ကိုယ္တေယာက္ရင္မွာ လိွုက္ဖိုၾကည္ႏူးလို႔ေပါ႔…..
သိပ္ခ်စ္တာပဲ လမင္းေလးရယ္…………………….








အခန္း(၄)

“ အစ္ကို အလာေကာင္းေပမယ္႔ အခါေႏွာင္းသြားၿပီ”
“ အခုေတာ႔ ပါသြားၿပီ”
ညီေတာ္ေမာင္ ေကာင္းထက္ရဲ႔ အေၿပာင္မပ်က္စကား…..
ညေန ရုံးက ေရာက္ေရာက္ခ်င္း လမင္းေလးကို ေတြ႔ခ်င္စိတ္က ေကာင္းထက္စကားေၾကာင္႔ အလိုလိုရပ္တန္႔……. တိုက္စားခံလိုက္ရသည္။
လမင္းေလးကို ေတြ႔လွ်င္ သီၾကဴးၿပဖို႔ သီကုံးထားေသာ စကားေတြလဲ မီးရွဴိ႔ခံလိုက္ရသည္.။။။
ေၾသာ္…… လမင္းေလးရယ္….. မင္းမွာက ဦးသူရွိေနၿပီေပါ႔…..
အင္းေပါ႔ေလ….. ဒီေလာက္လွေနမွေတာ႔ …..မင္းမွာက ဦးသူ
ရွိေနေရာေပါ႔…….သူ႔ၿခံတြင္းက ပန္းကိုမွ တမ္းတမိတာ
ကိုယ္႔အလြန္ပဲေလ………..ဟုတ္ပါတယ္…ကိုယ္႔ရဲ႔အလြန္ပါပဲကြယ္……..
ရင္တခုလုံး ေမာဟုိက္ေၾကမြ………ထမင္းလဲ စားခ်င္စိတ္မရွိ….. ေရခ်ဳိးေနရင္းက
ေရထဲမွာ လမင္းေလးရဲ႔ ပုံရိပ္က ေရးေတးေတးေပၚလာၿပီး ကိုယ္႔ကို
ေလွာင္ရယ္ေနသလို……….
ရယ္ပါ……….လမင္းေလးရယ္……ဟုတ္ပါတယ္…..ကိုယ္႔ကို
မင္းရယ္သင္႔ပါတယ္……ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ရည္းစာ ရွိ မရွိ မစဥ္းစားပဲ
တဖက္သတ္စြဲလမ္းရင္ခုန္ခဲ႔တဲ႔ ငါ႔ကိုက ည႔ံလြန္းပါတယ္….လမင္းရယ္
ေႏွာက္ေနေသာ ေခါင္းကို ေရေအးေတြ ေလာင္းခ်ေပမယ္႔ ဦးေႏွာက္က ၾကည္မလာ…….
ပူေနေသာ ရင္ဘတ္ၾကီးကလဲ ေရေလာင္းမွ ပိုပူလာသည္…။
ေရခ်ဳိးၿပီးလို႔ အ၀တ္အစားလဲ၍ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ညီေတာ္ေမာင္ ေကာင္းထက္ရဲ႔
အစ္ကို ဘယ္လဲ……ဆိုတဲ႔ စကားကိုေတာင္ အေၿဖမေပးခဲ႔………….။
ဘယ္ေလာက္ပဲ ဟန္ေဆာင္ထားေပမယ္႔ မ်က္ႏွာက ပ်က္ခ်င္ေနသည္…….. လမင္းၾကီးရဲ႔
ေအာက္ သစၥာလမ္းေပၚမွာ တကို္ယ္တည္း လမ္းေလွ်ာက္ရင္း ေတြးေနမိသည္။
ေအာ္ …..အေပၚမွာလဲ လမင္းၾကီးကသာလို႔……ရင္ဘတ္ထဲမွာလည္း လမင္းတစင္း…..
ရင္ထဲက လမင္းေလးကေတာ႔…..ခုဆို…….
အေတြးေတြနဲ႔တင္ ရင္ထဲမွာပူလာ၍ ေခါင္းကို အသာခါယမ္းပစ္လိုက္မိသည္။
“ခ်စ္တယ္ဆိုတာ လက္ခ်င္တြဲၿပီး ရည္ရြယ္ခ်က္မရွိပဲ လမ္းေလ်ွာက္ၿခင္းတစ္မ်ဳိးပဲ” တဲ႔
စာေရးဆရာ သစၥာနီရဲ႔ စကားလုံးေတြကို တိုးတိတ္စြာ ညည္းတြားေနမိသည္။
လမင္းေလးကို ခ်စ္သည္…..ထိုစကားလုံးမ်ားကို ရင္ထဲမွာပဲ အၾကိမ္တစ္ေထာင္ေလာက္ ေအာ္ေၾကြးေနမိသည္။


• ငါသည္ သူ႔ကိုခ်စ္
• သူ႔ကိုခ်စ္ေသာေၾကာင္႔ ခံစားခဲ႔ရေသာ
• ဒုကၡတို႔သည္ ၾကီးစြ။
• ဟိသစၥံ ဤစကားသည္ မွန္၏။ ။
• ဤမွန္ေသာစကားေၾကာင္႔
• ငါသည္
• ၿဖစ္ေလရာ ဘ၀တိုင္း
• အခ်စ္မဲ႔ေသာ ကိုယ္
• ၿဖစ္ရပါလို၏။ ။









ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ထိုအခ်ိန္ကတည္းက သူမသည္ ရည္းစားရွိေနပါက ဇာတ္လမ္းထက္ရွိလာစရာ ရွိလာမည္ မဟုတ္။
သူမသည္ သူမအၿဖစ္ တည္ရွိေနၿပီး ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း ကၽြန္ေတာ္အၿဖစ္သာ
တည္ရွိေနပါက သူမႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ၾကား အခ်စ္ဆိုတာေတြ ၊ အလြမ္းဆိုတာေတြ ၊
နာၾကည္းစရာဆိုတာေတြ ၊ ေသာကဆိုတာေတြ ေပၚေပါက္လာစရာ အေၾကာင္းလည္း ရွိလာမည္
မဟုတ္။
ထိုအခ်ိန္ကတည္းက သူမသည္ ကၽြန္ေတာ႔္႔ကို ၿငင္းလိုက္မည္ ဆိုလွ်င္ အခုေလာက္ ကၽြန္ေတာ္ေရာ သူပါ ခံစားရမည္ မထင္။
ဇာတ္လမ္းကို ဆက္ရမည္ဆိုလွ်င္ ……………….













အခန္း(၅)

ေတးသစ္
• အခ်စ္ဆိုတာေတာ႔ ငါမသိဘူး
• နင္႔မ်က္ႏွာကို ကဗ်ာတစ္ပုဒ္လိုဖတ္ၿပီး
• ငါ႔ ရင္မွာ ၿပည္႔ေနလို႔
• ငါ စားမ၀င္ခဲ႔တာလည္း ၾကာပါၿပီ ။
• နင္႔စကားသံကို ေတးသံမွတ္ၿပီး
• သန္းေခါင္ေက်ာ္ေတာင္ ၾကားေယာင္လို္႔ အိပ္မရ
• ႏွိပ္စက္ညေတြလည္း မ်ားလွၿပီ။ ။
• နင္နဲ႔ ေတြ႔တဲ႔ အၾကိမ္ေပါင္း
• လက္ငါးေခ်ာင္းေတာင္ မၿပည္႔ေသးေပမယ္႔
• ငါ႔ ရင္ထဲမွာ . . .
• ေထာင္ေသာင္းမက ေရတြက္ခဲ႔ၿပီ။ ။
• နင္႔ရဲ႔ စိတ္ထားကိုလည္း
• ၿဖဴစင္တယ္လို႔ မသိစိတ္နဲ႔
• ၾကိတ္ၿပီးေတာ႔လည္း
• အမွတ္ေပါင္းမ်ားစြာ
• ေပးခဲ႔ၿပီးၿပီ ။ ။
• မသိေတာ႔ပါဘူး . .
• နင္ နဲ႔ေတြ႔မွ
• ငါ႔ . . . ေယာက်္ားမာနေတြ
• ေၿပာင္းၿပန္လွစ္
• ေတးသစ္တစ္ပုဒ္ကို
• ဆက္ဆိုခ်င္ေနမိတယ္ . .. ။ ။

ထိုကဗ်ာေလးကို သူမကို ေပးၿဖစ္မိခဲ႔သည္။ သူမအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္
ေရးစပ္ခဲ႔ေသာ ကဗ်ာေလးကို သူမထာ၀ရ သိမ္းဆည္းထားမည္ဟု
ကၽြန္ေတာ္ေမွ်ာ္လင္႔ခဲ႔ပါသည္။ သို႔ေသာ္…… သူမသည္ ထိုကဗ်ာေလးကို
တလၿပည္႔ေအာင္ပင္ သိမ္းမထား…… အၿခားသူတစ္ေယာက္၏ ဖ်က္ဆီးၿခင္းကို
ခံလိုက္ရေၾကာင္း ေနာက္က်မွ ကၽြန္ေတာ္ ေၾကကြဲစြာ သိလိုက္ရပါသည္။
ထိုကတည္းက သူမ ကၽြန္ေတာ္႔အေပၚ ထားရွိခဲ႔ေသာ သံေယာဇဥ္ကို ကၽြန္ေတာ္
သိခဲ႔ဖို႔ ေကာင္းပါသည္။ သို႔ေသာ္…… သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္အေပၚ အတိုင္းအတာ
တစ္ခုထိ ခ်စ္ခဲ႔မိလိမ္႔မည္ဟု ထိုအခ်ိန္က အရွက္မရွိစြာ ကၽြန္ေတာ္
ထင္ထားမိခဲ႔ပါသည္။ သူမသည္ လွပါသည္……. တခ်ိန္ကေတာ႔ သူမအလွကို
ကၽြန္ေတာ္သာယာယစ္မူးဖူးပါသည္…… သူမအလွေၾကာင္႔ပင္ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ကို
ထားခဲ႔သည္…… သို႔မဟုတ္ …. သူမႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀းခဲ႔ရသည္ဟု
ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါသည္….။ ကၽြန္ေတာ္ မွားလွ်င္ မွားပါမည္….
ခရစ္ယာန္ တို႔သည္ အရာရာတိုင္းကို ဘုရားသခင္၏ အလိုက်ဟု အခါခါ သတ္မွတ္ၾကသည္။
ထိုအတိုင္းဆိုလွ်င္ သူမႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း ဘုရားသခင္၏ အလိုက်
ေတြ႔ခဲ႔ၾကသည္။
ဘုရားသခင္၏ အလိုက ခ်စ္သူေတြ ၿဖစ္ခဲ႔ၾကသည္…။
ဘုရားသခင္၏ အလိုက် ေ၀းခဲ႔ၾကရသည္…..။
ဒီလိုဆိုရင္…….. သူမ ကၽြန္ေတာ္အေပၚ အထင္လြဲခဲ႔တာေတြ……. ေၿဖရွင္းခြင္႔
မေပးခဲ႔တာေတြ……….ေနာက္တစ္ေယာက္ထပ္တြဲတာေတြ………ဘာအေၾကာင္းၿပခ်က္မွ မရွိပဲ
ကၽြန္ေတာ္႔ကို ထားရစ္ခဲ႔တာေတြကိုလည္း ဘုရားသခင္၏ အလိုက်ပဲ ၿဖစ္ခဲ႔တာလို႔ပဲ
ကၽြန္ေတာ္ ေကာက္ခ်က္ခ်လိုက္ပါေတာ႔မည္။
သူမသည္ လူမွဳ႔ေရးလုပ္သူထက္ စီးပြားေရးလုပ္သူကိုသာ ထာ၀ရ လက္တြဲဖို႔ ရည္ရြယ္ထားဟန္ရွိပါသည္…။
ထို႔ေၾကာင္႔ သူမ ႏွစ္သက္သည္႔ လမ္းကို သူမကိုယ္တိုင္ ေရြးခ်ယ္သြားခဲ႔သည္.။
ထို႔ေၾကာင္႔ ဘုရားသခင္၏ အလိုက်……
ကၽြန္ေတာ္ အသဲကြဲရပါသည္…… အသဲကြဲသူတို႔ ထုံးစံအတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ အရက္မေသာက္ပါ။
မူးၿပီးေတာ႔လည္း မရမ္းပါ…… အဘယ္႔ေၾကာင္႔ဆိုေသာ္ သူမကို အရက္မေသာက္ပါဟု
ကၽြန္ေတာ္ ကတိေပးထားမိေသာေၾကာင္႔ ၿဖစ္သည္။ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔အနားမွာ
မရွိေတာ႔ေသာ္လည္း သူမကို ေပးထားခဲ႔ေသာ ကတိကို ကၽြန္ေတာ္ တည္နိဳင္ေအာင္
ၾကိဳးစားရပါမည္။………….
စာေရးဆရာ တာရာမင္းေ၀ကေတာ႔ အသဲကြဲတယ္ဆိုတာ သီခ်င္းေလးေတြ တိုးတိုးညည္းရင္း
ထိရွခဲ႔တဲ႔ ေသြးမဲ႔ ဒဏ္ရာတစ္ခုပါလို႔ အဓိပၸါယ္ သတ္မွတ္ခဲ႔ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္
အသဲကြဲသည္႔အတြက္ အလုပ္ပိုလုပ္ၿဖစ္ပါသည္။
ႏွလုံးသားကို မနာက်င္ေအာင္ ကုစားသည္႔နည္းမွာ ခႏၵာကိုယ္ကို အလုပ္မ်ားၿဖင္႔ ခိုင္းေစၿခင္းၿဖင္႔ သက္သာေစပါသည္။
ႏွစ္ဆယ္တစ္ရာစုမွာ အသဲကြဲလို႔ ဘ၀ပ်က္ခံမယ္႔အစား လူငယ္တစ္ေယာက္အေနၿဖင္႔
လူ႔ေလာကအက်ဳိး… တိုင္းၿပည္ႏွင္႔ လူမ်ဳိးအက်ဳုိး…အတြက္ ေဆာင္ရြက္ရဦးမည္
ၿဖစ္သည္။ သူမကၽြန္ေတာ္႔ကို မခ်စ္ခဲ႔သင္႔ပါ… သို႔မဟုတ္ …. သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္
မေတြ႔ခဲ႔သင္႔ပါ……….အင္း……..
သို႔ေသာ္လည္း………………………………





















အခန္း(၆)

အေဆာင္မွာ ေ၀းသင္တက္ရန္အတြက္ ေရာက္လာေသာ ေက်ာင္းသားေတြကလည္း…. တစထက္ တစ
မ်ားၿပားလာသည္။ အမ်ားစုကား လမင္းေလးတို႔ နယ္မွ ၿဖစ္ကာ….တခ်ဳိ႔
ေယာက်္ားေလးမ်ားမွာ လမင္းေလးနဲ႔ သိသူ ခင္သူမ်ားၿဖစ္ၾကသည္။ ေယာက်္ားေလး
မိတ္ေဆြ ထားတာကို နားလည္ေပးနိုင္ေသာ္လည္း အလုိလို ကၽြဲၿမီးတိုေနမိသည္
သူတို႔တေတြ ေဟးလား၀ါးလား လုပ္ေနတာၿမင္လွ်င္ စိတ္ထဲက မႊန္းၾကပ္လာၿပီး စိတ္က အလိုလို တိုလာသည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ လုံး၀ ဟန္မေဆာင္တတ္….. ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ႔္ မ်က္ႏွာဆူပုပ္ေနတာကို အၿခားသူမ်ား ၿမင္ယုံႏွင္႔ပင္ သိနိဳင္ပါသည္။
ခက္ပါလား………….လမင္းရယ္
မင္းနဲ႔ေတြ႔မွ ငါလည္း အလိုလိုေနရင္ အဘိစာ မစၦရိယ ေတြ ၀င္ေနပါလား
သမုဒယေၾကာင္႔ ဒုကၡၿဖစ္တယ္ဆိုေပမယ္႔ …………
အဲဒီ သမုဒယေလးတစ္မွ်င္ကိုပဲ မက္ေမာစြာ တြယ္မက္မိေနတယ္ေလ………….
ရုံးက ေရာက္လာကတည္းက အခန္းထဲ၀င္ၿပီး အိပ္ေနေပမယ္႔ အိပ္လို႔မေပ်ာ္………..စားလို႔မ၀င္
မ်က္စိမွိတ္ထားေပမယ္႔……….ဦးေႏွာက္နဲ႔ ႏွလုံးသားကို လမင္းေလးကပဲ ကန္ထရိုက္ဆြဲထားသည္။
ဘာမွုလုပ္လို႔မရတဲ႔ အဆုံး ………စာအုပ္ဆိုင္သြားဖို႔အေဆာင္ေပၚမွ ဆင္းလာခဲ႔သည္…။
ေလွကား၀မွာ လမင္းေလးနဲ႔ေတြ႔စဥ္ လမင္းေလးရဲ႔ မ်က္ႏွာက သိပ္မေကာင္း……….
“ ဘယ္သြားမလို႔လဲ…….”
“ စာအုပ္ဆိုင္သြားမလို႔……….”
“ လိုက္ခဲ႔မယ္………….”
ဒီလိုနဲ႔ လမင္းေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ဗာဒံပင္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ႏွစ္ေယာက္အတူတဲြေလွ်ာက္ၿဖစ္ခဲ႔သည္။
ဘာပဲေၿပာေၿပာ လမင္းေလးကို ခ်စ္ရသည္မွာ ၀လုံးေလးမ်ားကို ကိုယ္တိုင္၀ုိင္းၿပီး ေတာ္လွၿပီဟု ထင္ေနေသာ ကေလးေလး တစ္ေယာက္လုိပင္ ၿဖစ္ေနသည္။
“ မေန႔က အၾကာၾကီး ေစာင္႔ေနတာ..သူက ေပၚမလာလို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ လုိက္သြားတာ…ၿပန္လာေတာ႔လဲ မေတြ႔ဘူး…. ဘယ္သြားေနတာလဲ “
“လမင္းေလး” ထံမွ ထြက္ေပၚလာေသာ ဒီစကားတစ္ခြန္းနဲ႔တင္…. ေသာကမုန္တိုင္းေတြ
လြင္႔စင္သြားသည္…..ကၽြန္ေတာ္နားထဲသို႔ ပ်ားရည္ၿမစ္တစင္း စီး၀င္သြားခဲ႔သည္…။
သိပ္ခက္ပါလား…လမင္းရယ္
မင္းဟာ ငါ႔ဘ၀ကို လိုသလို ပုံသြင္းနိဳင္တဲ႔
ဖန္ဆင္းရွင္မ်ားလား……မီးေလာင္ပ်ာက်သြားၿပီလုိ႔ ထင္ထားေပမယ္႔
ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ တစုံကို မင္းစကားတခြန္းနဲ႔တင္ ၿပန္လည္ေမြးဖြားလာခဲ႔မိသည္။











အခန္း( ၇)

“ကိုယ္ မင္းကိုခ်စ္တယ္……..ကိုယ္႔ကို ၿပန္ခ်စ္ပါ..မင္းကို
ကိုယ္႔ဘ၀ရဲ႔ လက္တြဲေဖာ္အၿဖစ္ ကိုယ္သတ္မွတ္လိုက္ၿပီ”
ေနရာကား ကန္သာကန္ရဲ႔ အေနာက္ဖက္ေဘာင္…ေမွာင္ရီတေရာ
အခ်ိန္……ထိုစကားစုမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္႔နဳတ္မွ ထြက္သြားမိသည္….ထိုစကားကို
ေၿပာရတာက ႏွလုံးသား၏ လုွံ႔ေဆာ္မွုဳကို ဦးေႏွာက္က မလြန္ဆန္နိဳင္ေသာေၾကာင္႔
ထြက္သြားၿခင္းၿဖစ္သည္။
အရွက္ေတြကို ရင္းထားတဲ႔ စကားတစ္ခြန္း….
ေမွ်ာ္လင္႔ၿခင္းမ်ားစြာပါ၀င္တဲ႔ စကားတစ္ခြန္း……
ဟင္႔အင္းဆိုလွ်င္ေတာ႔ ေသလိုက္ဖို႔သာ ေကာင္းသည္…………သို႔ေသာ္……..
လမင္းေလးသည္ ထို႔သို႔ မရက္စက္တတ္ပါ………သူမဆီက စကားတစ္ခြန္း…….မၾကားရခင္ သူမ၏ လက္ကေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ဆြဲကိုင္လိုက္မိသည္………ေအာ္
သူမလက္ကေလးမ်ားသည္ နဳးညံ႔ေအးဆက္ရ်္ လွပေနပါသည္……….
ေအာ္……….
ဒီလိုနဲ႔…………ဒီလိုနဲ႔
သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္ ၿဖစ္လာခဲ႔သလို ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း သူမၿဖစ္လာခဲ႔သည္။
ခ်စ္ၾကၿပီဆိုေတာ႔လည္း………..ႏွစ္ေယာက္မွ တစ္ဘ၀ဆိုသလို ေန႔လဲမခြဲ ညလည္းမခြာ….
သူမ်ားေတြထက္ ပိုမိုလြန္ကဲ ခ်စ္ၾကသည္… ကၽြန္ေတာ္ ရုံးေနာက္က်လွ်င္ သူမသည္ စိတ္ပူတတ္စၿမဲ… စိတ္ေကာက္တတ္စၿမဲ……………အင္း ………….
ဘာပဲေၿပာေၿပာ……………သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ပါသည္……….အသဲႏွစ္ေအာင္ ခ်စ္ခဲ႔ၾကပါသည္……
ရင္နင္႔ေအာင္ ခ်စ္ခဲ႔ၾကပါသည္……………………
ခ်စ္သည္………..ခ်စ္ခဲ႔သည္…………..ခ်စ္ခဲ႔ဖူးသည္………….ခ်စ္မိခဲ႔ဖူးပါသည္………………..
သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ရည္းစာသက္တမ္း ၇ ရက္ေၿမာက္ေန႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္
နာဂစ္ေဒသ မုန္တိုင္းသင္႔ ၿပည္သူမ်ားထံတြင္ ေသာက္ေရကန္တူးေဖာ္ေရး
စိံမံခ်က္အတြက္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ရန္ ထြက္ခြာခဲ႔ရသည္… ခ်စ္ခဲ႔ရတဲ႔
အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ တတ္နိုင္သမွ် အေကာင္းဆုံး ခ်စ္ၿပခဲ႔ပါသည္….
သူမႏွင္႔ ခြဲခြာေနရစဥ္အတြင္း ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ေန႔စဥ္လြမ္းဆြတ္ ခဲ႔ရသည္။
ညေန ေနညိဳခ်ိန္တိုင္း သူမကို လြမ္းမိတိုင္း က်ခဲ႔တဲ႔ မ်က္ရည္ေတြ…..
ညအိပ္ရာ၀င္လွ်င္ လမင္းေလးကို တမ္းတစိတ္နဲ႔ အိပ္ရာ၀င္ခဲ႔သလို……….မနက္အိပ္ရာထလွ်င္လည္း သူမကို တမ္းတစိတ္ၿဖင္႔ အိပ္ရာထဲခဲ႔သည္………..
အလုပ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ပင္ ပင္ပန္းပင္ပန္း………..သူမကို
ခ်စ္တဲ႔စိတ္ၿဖင္႔…………..ကၽြန္ေတာ္ အရာရာကို
အံတုနိုင္ခဲ႔သည္…………………..ေက်ာ္လြာနိုင္ခဲ႔သည္……………………….
နာဂစ္ေဒသတြင္ ေနထိုင္စဥ္အတြင္ အသက္ေဘးႏွင္႔ ခဏခဏ ၾကဳံခဲ႔ရေသာ္လည္း…
ကၽြန္ေတာ္ လုံး၀မေၾကာက္ခဲ႔ပါ…………..ဘယ္ေလာက္ပင္ ၾကမ္းတမ္း….ဘယ္ေလာက္ပင္
ခက္ခဲပါေစ …….ကၽြန္ေတာ္ အေကာင္းဆုံး လုပ္ေဆာင္ခဲ႔ပါသည္………………………။
လမင္းေလးကို ခ်စ္တဲ႔စိတ္နဲ႔ လူတိုင္းကို ေစတနာထားတတ္လာသည္……….ပိုၿပီး
စာနာတတ္လာသည္…………..ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ရွိရာ ေဒသတိုင္းက ၿပည္သူမ်ားကို
ကၽြန္ေတာ္တတ္နိုင္သမ်ွ ေဆး၀ါးကုသေပးခဲ႔သည္…………… ကုသမူမွန္သမွ်ကို အခမဲ႔
ကုသေပးခဲ႔သည္………………..ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ရတိုင္း လမင္းေလးဆီသို႔
ဖုန္းေခၚခဲ႔ေသာ္လည္း………..လမင္းေလး တခါမွ
လာေရာက္မကိုင္ခဲ႔ပါ……………..ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ရွိရာ ေနရာသည္ ဧရာ၀တီတိုင္း
ဘုိကေလးၿမိဳ႔နယ္ မိန္းမလွကၽြန္းေအာက္ပိုင္းတြင္ ၿဖစ္ေသာေၾကာင္႔
ဖုန္းလည္းမရွိ…..ဘာမွ မရွိ…ခက္ခဲ ၾကမ္းတမ္းလြန္ေသာ
ေနရာေဒသၿဖစ္သည္…………………………………..
သို႔ေသာ္…………ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာ္ၿဖတ္ခဲ႔သည္……….
ကၽြန္ေတာ္ ေအာင္ၿမင္စြာ တာ၀န္ကို ထမ္းေဆာင္ခဲ႔ပါသည္………………………
တာ၀န္မ်ားၿပီးဆုံးရ်္ ခြင္႔တလ ရေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္သည္ မိမိဇာတိ
ေမြးရပ္ေၿမသို႔ မၿပန္ေသးပဲ…….မေကြးၿမိဳ႔သို႔ ေၿခဦးလွည္႔ခဲ႔ပါသည္………………….
ေအာ္……………ေၿခဦးလွည္႔ခဲ႔ပါ၏။ ။
Xxxxx xx x x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
















ဇာတ္သိမ္း

သို႔ေသာ္…
သူမသည္ အေၾကာင္းၿပခ်က္ မဲ႔စြာၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ကို ထားရစ္ခဲ႔ပါသည္…
ကၽြန္ေတာ္နွင္႔ ေ၀းကြာေနစဥ္အတြင္း သူမသည္ အၿခားတစ္ေယာက္ကို အေၿဖေပးခဲ႔သည္။
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို လြမ္းဆြတ္ေနစဥ္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ သူမသည္ အၿခားတစ္ေယာက္၏
ရင္ခြင္၀ယ္ ေပ်ာ္ရြင္စြာ ၾကည္ႏူးေနခဲ႔သည္။
သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ပါသည္။ ရင္နင္႔ ေၾကကြဲစြာၿဖင္႔ ေၾကနပ္ေနပါသည္။
ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမဘ၀ထဲမွ တၿဖည္းၿဖည္းမွဳန္၀ါးေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ႔လိမ္႔မည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင္႔ပါသည္.။
သူမႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ၾကား အမွားမ်ား ေပၚေပါက္ခဲ႔ပါသည္…………..
ေသခ်ာသည္မွာ ထိုအမွားမ်ားကို သူမၿပဳလုပ္ခဲ႔တာ မဟုတ္ခဲ႔သလို
ကၽြန္ေတာ္ၿပဳလုပ္ခဲ႔တာလည္း မဟုတ္ပါ………..လူတကာေၿပာသလို ဖူးစာလို႔ပဲ
ပုံခ်လက္ညွိဳးထိုးၿပပါမည္………သို႔ေသာ္
ထိုသုိ႔ၿပဳလုပ္ၿခင္းသည္လည္းမတရားပါ…………………. မတရားဟု ထင္ပါသည္
ဘာပဲေၿပာေၿပာ သူမႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္မူလြဲမွားစြာၿဖင္႔ ေ၀းသြားခဲ႔ပါသည္…….
သူမက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ထားခဲ႔သလား………..ကၽြန္ေတာ္ကပဲထားခဲ႔သလား……..ဆိုတာကို
ယေန႔အထိေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အေၿဖရွာလို႔ မေတြ႔ေသးပါ……..သို႔ေသာ္……..အခုခ်ိန္မွာ
သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ အေ၀းဆုံးတစ္ေနရာတြင္ တည္ရွိေနၿခင္းပင္ ၿဖစ္သည္။
အခုခ်ိန္ သူမကၽြန္ေတာ္႔ကို လြမ္းေနမွာလား………..
ေမ႔ေနၿပီး တၿခားတေယာက္ရဲ႔ ရင္ခြင္မွာ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနၿပီလား…………….
ကၽြန္ေတာ္လုံး၀မသိခ်င္ေတာ႔ပါ……….သိဖို႔လည္း မလိုအပ္ဟု ထင္ပါသည္………..
ဒါေပမယ္႔ ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ႔ သူမကို ယေန႔ထိ ခ်စ္ေနဆဲဆိုတာပဲ ၿဖစ္သည္………….
သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ စေတြ႔ခဲ႔တဲ႔ ေန႔စြဲေလး………….၁၄.၉.၀၉
သူမကို ကၽြန္ေတာ္႔ ခ်စ္ခြင္႔ပန္ခဲ႔တဲ႔………………..၂၂.၉.၀၉
ကၽြန္ေတာ္ခရီးထြက္ခဲ႔တဲ႔ ….၂၉.၉.၀၉
ကၽြန္ေတာ္ ခြင္႔နဲ႔ၿပန္လာတဲ႔……၁၆.၁၀.၀၉
ေနာက္ ေနာက္ဆုံးေတြ႔ခဲ႔တဲ႔ ၂၃.၁.၁၀
ထိုေန႔စြဲမ်ားကို ယေန႔ထိ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္ရဆဲပါ…..ေနာက္
ကၽြန္ေတာ္ပိုက္ဆံအိတ္ထဲမွာ အၿမဲပါတတ္တဲ႔
သူမဓါတ္ပုံေလးမ်ား….အင္း….ကၽြန္ေတာ္သူမကို အခုထက္ထိ ခ်စ္ေနဆဲဆိုတာ
ေသခ်ာပါတယ္……ေသခ်ာေလာက္ပါတယ္…………….
• ေမ႔တတ္ခ်င္သည္
• ၿမင္လည္းမသိ ၾကည္႔လည္းမေတြ႔
• မေအာက္ေမ႔တမ္း မစြဲလမ္းေၾကး
• အေတြးထဲမွာလည္း သူမရွိခ်င္….

ကၽြန္ေတာ္သူမကို ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀လမ္းမွာ အတူေလွ်ာက္လွမ္းဖို႔
ေခၚခဲ႔သည္………..။အတူတူ ဘ၀ကို ရင္ဆိုၿဖတ္သန္းဖို႔ အိပ္မက္ေတြ အတူတူ
တူးေဖာ္ဖူးပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုအရာမ်ားသည္ ယခုအခါ အိပ္မက္မ်ားပင္
ၿဖစ္သြားပါေတာ႔သည္။
ခြဲခြာရစဥ္ အခ်ိန္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ရူးမတတ္ ခံစားခဲ႔ရပါသည္။ … ကၽြန္ေတာ္
သူမကို လြမ္းေသာေၾကာင္႔ မငိုပါ…. ဒါေပမယ္႔ မ်က္ရည္က်ခဲ႔မိပါသည္။ အင္း…
မ်က္ရည္က်မိခဲ႔ပါ၏….
ယခုအခ်ိန္တြင္ သူမသည္လည္း သူမဘ၀ႏွင္႔ သူမ ေပ်ာ္ရြင္ေနေလာက္ပါၿပီ…
သူမဘ၀သစ္တြင္ အခ်စ္သစ္ႏွင္႔ အေၿခက်ၿပီး….
ေအာ္… ေပ်ာ္ေမႊ႔ေနေလာက္ၿပီ…..
ကၽြန္ေတာ္ကသာ ခြင္႔ရတိုင္း … မေကြးၿမိဳ႔သို႔ ၿပန္ၿဖစ္ခဲ႔သည္…………………..
သူမကို ကၽြန္ေတာ္ မမုန္းပါ….. မုန္းဖို႔လည္း မၾကိဳးစားပါ…………..ေမ႔ဖို႔လည္း မၾကိဳးစားပါ………..
သူမကို ခ်စ္ခဲ႔ၿခင္းသည္….. သူမကို မုန္းဖို႔ ေမ႔ဖို႔ ခ်စ္ခဲ႔တာမွ မဟုတ္တာ….
မေကြးၿမိဳ႔သို႔ ေရာက္တိုင္း သူမကို ခ်စ္ခြင္႔ပန္ခဲ႔ရာ… ကန္သာကန္ရဲ႔ အေနာက္ဖက္ ေဘာက္ေပါင္ေပၚမွာ……………..
ကၽြန္ေတာ္ တေယာက္တည္း…………………………
ည…. ညဆို ၾကယ္ေလးေတြကို နံပါတ္စဥ္ တပ္ေပးေနမိသည္……………
လမင္းေလးကို ေတြ႔မလား……………………
ေန႔… ေန႔ဆိုလည္း…. တိမ္ေလးေတြကို ေရတြက္ေနမိသည္………..
လမင္းေလးကို ေတြ႔မလား………….
လမင္းေလးကို ေတြ႔မလား…………
လမင္းေလးကို ေတြ႔မလား…………….
ဒိီလိုနဲ႔ ေန႔ကို လစားၿပီး… အခ်ိန္ေတြ႔သာ တေရြ႔ေရြ႔ ကုန္ဆုံးလာခဲ႔သည္…..
ခြင္႔ရက္ေစ႔၍ မေကြးၿမိဳ႔မွ ၿပန္လာခဲ႔သည္…. လမင္းေလးကို မေတြ႔ခဲ႔ပါ….
ဘယ္ေတာ႔မွ ၿပန္မဆုံနိုင္မွန္လည္း သိပါသည္……………မဆုံသင္႔ေတာ႔မွန္းလည္း သိပါသည္………ဒါေပမယ္႔ လြမ္းမိပါသည္…. လြမ္းမိပါ၏…..
ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ေလ…………..
အခ်စ္ဆိုတာ ဆုံစည္းခြင္႔ ရမွ ၿဖစ္ခြင္႔ ရွိတာမဟုတ္ပါဘူး… လမင္းရယ္
မဆုံစည္းရလည္း ခ်စ္လို႔ရတာပဲေလ……….မဟုတ္ဘူးလား………
ဒီေတာ႔………..
မင္း………ကိုယ္႔ အနားမွာ ရွိသည္ၿဖစ္ေစ… မရွိသည္ၿဖစ္ေစ……..
ကိုယ္ကေတာ႔ တသက္လုံး မင္းကို ခ်စ္လို႔သြားမွာပါပဲေလ…………………………..

0 comments:

Post a Comment